Oktober er Rosa!

Rosa Sløyfe aksjon i flere av våre butikker!


Mange av butikkene på Stortorvet bidrar i Rosa Sløyfe - aksjonen. Her finner du et knippe med forskjellige måter vi bidrar på.

I tillegg kan du på lørdag 6. oktober besøke Rosa Sløyfe Stand på Stortorvet. De er på plass på toppen av trappen ved Meny fra kl 10-16 denne dagen. Velkommen!


Lindex
Lindex og kundene sammen i kampen mot brystkreft
For 15. året på rad allierer Lindex seg igjen med kundene sine i oktober for å støtte kampen mot brystkreft. Lindex vil samle inn penger til kreftforskning og øke bevisstheten om brystkreft med flere produkter utformet for kampanjen. Lindex har i år designet et spesielt armbånd og en handleveske hvor alle inntektene blir donert til kreftforskning. I tillegg donerer Lindex ti prosent av salgsprisen til et utvalg av accessoirers til saken. Det vil også være salg av rosa sløyfer og andre lokale aktiviteter flere steder i landet i oktober måned.
 
bd9e253951dfa332 org
Mester Grønn
Gjør som Skijentene – støtt Rosa sløyfe

Hvert år får mange brystkreftbehandlede kvinner livet i gave, men flere av dem blir aldri helt friske. Årets Rosa Sløyfe-aksjon har senskader i fokus.
Mester Grønn har støttet Rosa sløyfe-aksjonen siden 2011, og har hittil donert over 14 millioner til forskning på brystkreft. I tillegg er vi stolt sponsor av kvinnelandslaget i langrenn. Vi ser på skistjernene som forbilder for andre kvinner, med potensiell stor påvirkningskraft i viktige saker.

Vi er stolte over å ha fått med oss skijentene på denne aksjonen, med Therese Johaug, Ragnhild Haga og Ingvild Flugstad Østberg i spissen. Sammen med dem og kundene våre, er målet vårt å igjen samle inn mange millioner til en svært viktig sak. Årets Rosa sløyfe-kolleksjon består av Rosa sløyfe-buketter, Fairtrade-roser, økologiske eplebobler, mørk sjokolade, sommerfugl, duftlys, pannebånd og designpin. Det gis også et beløp for hver bunt som selges av 3for2 utvalget på avskårne blomster.

Sammen med Rosa sløyfe-buketten ligger det et tatoveringsmerke utformet som en blomstersløyfe. Senskader vises ikke alltid på kroppen. Tatoveringen symboliserer at kroppen er merket, og gir kundene muligheten til å vise sin støtte og til å skape oppmerksomhet rundt temaet.


Rosa sløyfe-aksjonen er en fin anledning til å vise omtanke for de som rammes av brystkreft. Så spre rosa kjærlighet i oktober ved å kjøpe et Rosa sløyfe-produkt.
rosa-sloyfe 940x300
Fattigmann
FATTIGMANN har siden 2015 vært stolt partner av Rosa Sløyfe- aksjonen gjennom Rosa Lunsj.

 I årets Rosa sløyfe-aksjon løfter vi frem et tema som det er stort opplysningsbehov for både blant brystkreftpasienter
og samfunnet for øvrig – nemlig senskader etter brystkreftbehandling.

 Rosa lunsj handler om å bruke tid på det som virkelig betyr noe. På samvær med venner og familie.
Å kunne le sammen av gamle minner – den gode praten. Det du altfor sjeldentfår gjort, kan fort bli det viktigste. Vi oppfordrer deg til å bruke tiden din med mennesker du er glad i.

 DEL EN ROSA LUNSJ I OKTOBER.

Du kan også arrangere din egen #rosalunsj – hjemme eller hos FATTIGMANN.

 Årets Rosa Lunsj produkt i FATTIGMANN er våre bestselgere, nysmurte sandwicher.

 TAKK FOR AT DU ER EN DEL AV ROSA LUNSJ

 
940x300 fm rosasloyfe
Kitch'n
Hos oss får du kjøpt de lekre Rosa Sløyfe koppene.
 
58237300 large 46180021